Búvóhely Corvin - Ha kell egy lakás pár órára

GY.I.K. - Gyakran Ismételt Kérdések


K: Mi van ha nem értek el? Nem kapcsolható a szám? Stb.
V: A napokban többen is jelezték hogy a számunk hívásakor azt mondta be a szolgáltató hogy a "hívott szám nem kapcsolható" vagy "előfizető nem kapcsolható". Nos, a számunk él. Csak a technika ördöge játszik néha (nem csak velünk).! Ha nem értek el azonnal, vagy ilyesmit tapasztaltok ne ijedjetek meg hanem hívjatok újra.:-)


K: Miért jobb hozzánk jönni, mint motelbe?
V: A motelben portás is van! Nálunk átveheted a kulcsot még a partnered megérkezése előtt. Így úgy fogadhatod a hölgyet mintha a saját lakásodban lennél. Neki nem kell találkoznia harmadik személlyel!


K: Mennyivel előtte szóljak ha foglalni szeretnék?
V: Foglalást aznap is felveszünk (a szabad helyek függvényében), csak szóljatok előtte legalább 3-4órával. Elérhetőek vagyunk reggel 7órától, este 24óráig, hétfőtől-vasárnapig.


K: Mi van ha hívsz, de nem vesszük fel?
V: Folyamatosan telefon közelben vagyunk. De lehet olyan szituáció amiért nem tudjuk felvenni a telefont (erre max.1% esély van). Ilyen esetben vissza hívunk (csak diszkréten megcsörgetünk!). Sajnos volt már rá példa hogy a szolgáltató hibájából nem volt elérhető a számunk. Ilyenkor NE keseredj el! Hívj újra később!:-)


K: Mi van ha hívsz, de nem elérhető a telefonszámunk?
V: A legfontosabb: ne ess kétségbe! Elöfordult már hogy a szolgáltató antennát karbantartott, meg hasonlók így nem volt elérhető a telefonszámunk. Ez ritka mint a fehér holló! :-) Ha nem érsz el, próbálkozz később!


K: Milyenek a lakások?
V: Minden lakásunk új építésű vagy teljesen felújított.. Minden esetben IKEA-s bútorokkal felszerelt, ízlésesen berendezett, hangulatos és diszkrét. Így mindegyik kiemelten jó állapotban áll a vendégeink rendelkezésére.


K: Van e szórakozási lehetőség a lakásokban?
V: Természetesen! Lakásainkban található TV, rádió, dvd, Wi-Fi (utóbbi lakásonként változhat). Tehát a kikapcsolódás garantált.:-)


K: Mikor kell fizetnem? Hogy tudok távozni?
V: Fizetni érkezéskor kell, ha el akartok menni, csak ki sétáltok.(A kulcsot előre megbeszélt helyen kell hagyni).

K: Mikor kapom meg a kulcsot?
V: A helyszínen, valamelyik kollégánk adja át. Ha te szeretnéd fogadni (egyedül) a partnered, akkor a kulcsot előbb is át veheted (itt nem órákra gondolunk, hanem 10-15 perccel a megbeszélt idő előtt).

K: Akkor van ott valaki a lakásban?
V: Nincs, a lakás üres csak ketten lesztek.

K: Az árak hány emberre vonatkoznak?
V: A listaáraink minden esetben páronként értendők! Tehát rád és a partneredre vonatkoznak, nem egy főre! :-)

K: Mi hárman szeretnénk menni!
V: Három főnél felárat kell fizetni. Plusz 2000Ft-ot. Ez akkor is két ezer ha két órát maradtok, és akkor is ha négyet. Ha két főre foglaltatok szállást, harmadik személy látogatóba se mehet be az apartmanba!


K: Olvastam hogy este 20óra után már csak egész estére bérelhetünk. Ez azt jelenti hogy ott kell maradnunk reggelig?!
V: Nem! Ez azt jelenti hogy este 20óra után már csak egész éjszakára bérelhettek. Erre van egy kedvező csomagunk, ami este 20órától, reggel 8-ig tart. Ennek díjáról az "ÁRAINK" menüpontban olvashatsz. Persze ha előbb szeretnétek távozni a lakásól, akkor előbb is mehettek. De a fent említett díjat akkor is ki kell fizetni. ( Persze ha ti mondjuk délután 18órától vettétek ki a lakást és éjfélig maradtok, akkor csak azt a pár órát kell fizetni. Mivel a kezdés időpontja 20 óra előtt volt.) :-)

K: Összetörtem valamit, mi a teendő?
V: Ha ilyen történik, kérlek jelezzétek. A kárt természetesen meg kell téríteni.


K: Használhatunk olajat a lakásban?
V: Nem! Az ágynemű rosszul viseli az olajat. Egy garnitura ára: 5000Ft Ez érvényes a matracra is (mármint az hogy vigyázzatok rá!)! Tehát ha valaki a matracot, illetve az ágyneműt olyan szinten koszolja össze (nem csupán olajjal!) ami hagyományos mossásal nem szedhető már ki, meg kell térítenie az árát!


K: Hova dobhatom a szemetet?
V: A konyhában, szobában találtok szemetest. Hamut és csikket a szemetesbe NE önts!


K: El kell mosnunk a poharakat, tányérokat amiket használtunk?
V: Nem! A mosogatás a mi dolgunk. Nektek csak jól kell érezni magatokat.:-)


K: Hol találok ágyneműt, törölközőt?
V: Az ágyneműt már frissen az ágyon találjátok, a törölköző is ki lesz készítve. Fontos! A lakásban a szárítón is van általában törülköző, ágynemű (a folyamatos mosás végett). Kérünk mindenkit CSAK a kikészített ágyneműt használjátok! Az árban amit kifizettek egy garnitúra van benne: 1-1 törcsi, 1 lepedő, és a párná (ezek mind az ágyon kikészítve fogadnak majd). )A száradóhoz NE nyúljatok. Köszönjük!


K: E-mailben is foglalhatok?
V: Nem. E-mailben csak információt adunk. Foglalni csak telefonon, számkijelzéssel tudsz! (Rejtett számos hívásokat nem veszünk fel!) Tehát ha sűrgős a foglalásod, inkább hívj, ne e-mailt küldj.


K: Szabad e gyertyát gyújtani?
V: A tűzveszély, illetve a nehezen eltávolítható faggyú miatt a GYERTYA GYÚJTÁS TILOS!


K: Mi az a minibár, és mennyi a díja?!
V: Minden lakásukban rendelkezésetekre áll minibár (akciós időszakban). Azaz: üdítő, ásványvíz, bor.. stb. Ezért külön díjat nem számolunk fel ha éppen akciónk van (erről mindig a honlapunk főoldalán értesülhetsz).


K: Nem jött el a partnerem, valami közbe jött. Mi a teendő?!
V: A foglalás szóbeli szerződésnek minősül! A foglalást 24 órán belül már nem mondhatod le! Azt vagy aznap, vagy legközelebb ki kell fizetned (vagy átutalással is rendezheted)! Ha korábban jelzed (előző nap 12óráig díjmentesen lemondhatod a foglalást) akkor törlünk és nincs semmi anyagi vonzata a dolognak.


K: Késünk: Nem találtunk parkoló helyet, dugó volt a városban, nem jött a megbeszélt időben a partnerem stb.
V: Nálunk fontos a pontosság! Ha nem értek oda a megbeszélt időben, a kollégám nem tud rátok várni, mivel tovább kell mennie a többi lakáshoz. (Igazságtalanság lenne ha más, aki pontosan érkezik azért ne kapja meg a kulcsot mert TI késtek!) Ha kiszámolod: mire elvisz még két kulcsot, az max 1 óra mire visszaér oda ahol ti késtetek. Ezt észben kell tartani! Tehát a késés a TE felelősséged. Ha nem tudod időben átvenni a kulcsot számolni kell azzal hogy csak 1 vagy másfél óra múlva kapod meg a lefoglalt lakás kulcsát. A fizetendő díj ettől nem változik! A késést mindenképp (előre!) jelezzétek!Ne akkor csörögjetek ha már ott kellene lenni a megbeszélt helyen! Köszönjük!


K: Kocsival jövök. Hol tudok parkolni?
V: - A parkolási lehetőségek lakásonként változnak. Valahol ingyenes a parkolás (a VÉSŐ utcai lakásunknál ingyen tudsz parkolni a SPAR parkolójában), valahol pedig fizetős (pl. belváros, Kávin tér). Utóbbit célszerű tömegközlekedéssel megközelíteni (a metróból csak két perc a lakás).


K: Miért nincs fotó a lakásokról?!
V: A fokozott diszkréció megőrzése érdekében nem teszünk fel képet a lakásokról. Aki járt már nálunk tudja, mindegyik új építésű, igényes apartman.


K: Olvastam hogy a törzsvendégek kedvezményben részesülnek. Ki számít törzsvendégnek?!
V: - Természetesen. Mi kedvezménnyel jutalmazzuk a hozzánk járók hűségét. És hogy ki számít törzsvendégnek?! Aki legalább már 5 alkalommal járt nálunk kérheti a törzskedvezményt. :-)


Kérünk mindenkit hogy kiemelten ügyeljetek a lakások tisztaságára! Hogy legközelebb is ilyen állapotban vehessétek át. Köszönjük!

Ha van kivel, de nincs hol  - búvóhely pár órára kiadó


Tel.: +36-30-676-2996

Weblap készítés ingyen